• Managementul Serviciilor SocialeManagement de caz. Managementul de caz este metoda principală de lucru a asistentului social, prin intermediul căreia acesta evaluează necesitățile copilului și familiei în colaborare cu beneficiarul, coordonează, monitorizează și susține beneficiarul pentru a asigura accesul la servicii sociale, educaționale, medicale, etc., care să răspundă necesităților acestuia. Managementul de caz este un mod de organizare și realizare a activității profesionale pentru a aborda individual un copil și familia lui, într-un mod corespunzător, sistematic și la timpul potrivit, prin sprijin direct sau referiri, în conformitate cu obiectivele planificate. Managementul de caz, ca abordare, poate fi utilizat, de asemenea, și în programe de prevenire sau de intervenție primar
  • Consultanță acreditare furnizor de servicii sociale. Fiecare furnizor pentru a desfasura servicii sociale trebuie să depunsa documentația necesară în vederea obținerii acestei acreditări. Important pentru acest furnizor este ca acel serviciu social să dețină “persoană cu experință/calificare în managementul serviciilor sociale sau în domeniul protectiei sociale” cu care să incheie fie: un  Contract  individual de munca, fie un contract de prestări servicii.
  • Consultanță licentiere provizorie si definitiva servicii sociale. Dosarul furnizorului de servicii sociale necesar obținerii licențierii va cuprinde următoarele documente:
  • Regulamentul de organizare și funcționare
  • Organigrama
  • Manualul de proceduri
  • Codul de etică
  • Ghidul beneficiarului
  • Caietul de evidență privind perfectionarea continua a personalului
  • Contract de acordare servicii sociale
  • Dosar personal al beneficiarilor
  • Consultanta obtinere subventie Legea 34/1998
  • Servicii specifice de asistență social
  • Monitorizare de caz
  • Consiliere sociala pentru diverse categorii de beneficiari
  • Consultanță de specialitate pentru ONG-uri și Instituții Publice